Monday, 30 January 2012

RollerBlade...

ahad... 29 januari 2012- Roller Sport World Sungei Wang Plaza

mmm.. hari ne kami main rollerblade.. seronok sangat....
mula-mula.. exited gak.... rasanya boleh main.. mesti seronok....
sebab tahun 2009 ada maen bnda ne.. tapi dah lama tak maen.. jadi agak kaku sikit

TAPI....
aku kuatkan diri untuk main gak benda tu.. dah dalam masa 5 minit aku dah mula biasa..
kazen aku ngan adik aku.. masih tak pandai maen.. jadi ak & kawan kazen aku..ajar diorang
sangat susah nak ajar diorang...

stengah jam.. berlalu.. masih tak pandai...
satu jam berlalu.. baru mula gerak sikit-sikit tanpa pegang palang kat tepi gelanggang tapi tak boleh lama-lama..
lama-kelamaan.. dapat dah diorang walaupuntak lagu sangat...

nak tahu.. dalam 2jam lebih kami kat dalam tu.. banyak kali gak jatuh...
aku siap langgar orang lagitu...macam rempuhan kreta gak masa tu..
orang tu lagu(perempuan).. aku pun laju..agak jauh gak aku terpelanting.. hhaha~ sakitt...
salah aku gak.. sebab aku lawan arus time tu..

apa-apa pun terbaiklah.. seronok sangat..





antara insiden jatuh-jatuh kazen saya dan adik saya..hhe~













rasanya sampai sini saja lah... lain kali saya update lagi arh... bye~

Thursday, 26 January 2012

photoshoot - QIQI QAISHA FIRZANA




















    Qiqi Qaisha Firzana mananya, bijak berkata-kata walaupun
baru berumur 3 tahun, NO! NO! NO! ( sambil mengoyangkan jari telunjuk).. memang menghiburkan hati kami semua.

hehehe... tengok ja dia ne berbadan kecil.. tapi jangan silap.. pandai berposing... ala-ala model profesional gitu.. hahha