Wednesday, 29 August 2012

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan 2012

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia...

hari ni dah masuk 29 0g0s... so... tinggal dua hari lagi nak masuk 31 ogos... yang merupakan hari kemerdekaan.... hmmm.. btw... MERDEKA!!!! MERDEKA!!! MERDEKA!!!..btw sempena hari kemedekaan nnt... kawan aku akan melangsungkan pernikahan dan 1 sept dorang sanding... wah.. muda lagi dah kawin... well.. itu lah dinamakan jodoh dia dengan bakal suami dia baru mencapai 20 tahun ni tahun... hmmp..
tapi nda pa la.. bakal suami dia dah ada syarikat sendiri... hmmp.. jadi lady boss la kawan aku tu.. haahha

bila tengok kawan2 ada yang dah kawin.. huh.... timbul dalam kepala otak aku dan kawan-kawan yang lain... wah... besar suda kami... timbul isu pasal kawin... ahhhh????... kenapa ba ni.... awal betul juga mau pikir pasal kawin.. hmmp.. aku mau belajar dulu baa.... nnt suda dapat kerja, bli kereta sendiri, beli rumah sendiri,, kumpul duit... baru pikir pasal kawin.. HaHaHa.... target aku mau kawin nnti umur tahun... hhaha.. oklah.. ada masa lapan tahun lagi... so... jyeah!!!!..... masa untuk berusaha keras.... belajar betul2.... yakin boleh!.... hahha~

hhmmpp... btw teda suda mau cakap apa2... tengok laa video tu... tu hasil usaha orang PAPAR tu ah... durang yang buat tu video... sangat AWESOME... hhu~

video

No comments:

Post a Comment