Wednesday 9 January 2013

10 000 free seat

Assalamualaikum



hmmp.. pergh,. best.. free seat, cuma bayar cukai airport jaa.. HaHaHa~. pegi balik.. RM 12 ja.. huhu~. KK-KL, KK JB,and so on.. hmmp.. kami mau beli semalam.. sekali.. tiket punya cepat habis.. adui.. tension.. tu laa mama aku, siap.. selak-selak lagi cek tiket, tengok calender, nah sekali habis.. fuh tension.. sudalaa haru dia dengan adik aku jak pegi Kl.. aku nah.. tinggal di rumah... skalinya.. ngam ada tiket murah.. aku mau pegi, sminggu ka dua minggu ka? nah..mama aku p pilih2 kunun, abis mau ikut dia punya masa cuti, adui.. aku mau pegi saturang... fuh sedih.. tiket habis.. nda dapat laa aku mau pegi Kl jalan-jalan, aku ingat mau pegi JB juga, tmpt bapa aku.. tp.. hmmp.. semuanya hancur, punya murah tiket, sudahlaa aku bertahan smpi pukul 12.. pasal mau tunggu tiket.. skalinya mama aku cakap.. nah ndak dapat kita pegi KL, tiket habis.. trus hilang mood aku, masuk bilik, tidur.. streeessssss!!!!!!!

No comments:

Post a Comment