Friday 21 December 2012

Photoshoot

.Assalamualaikum.

hmmpp.. aku nda kamera bak irama dan lagu, anda terpisah sumbang la bunyinya..
aku memang suka photography, kalau kluar dengan kengkawan.. kamera mesti ada, nda kira pegi mana, sebab setiap tempat akan ada angle yang terbaik untuk shoot.. HaaHaaHaa~.. aku memang gila photography, tapi.. tau laa.. aku masih lagi amatur ni.. day by day mau kasi improve.. rajin baa aku buka youtube.. tengok macam mana mau dapat gambar yang cantik, apa angle ngam, fuh.. bak kata perpatah yang memang patah lagi dipatahkan..
PRACTICE MAKES PERFECT, walaupun NO BODY PERFECT. but i'll try my best.. cita-cita mau kumpul duit beli  Nikon D3200.

 hmmp ini sedikit hasil kerja aku.. HaHaHa~... kalau mau tengok yang lain lg.. cari ja d facebook ok.. HaHaHa~






sekian

No comments:

Post a Comment