Friday 7 December 2012

Assalamualaikum

6 Dec, kemarin aku kluar dengan c adik , pegi post barang.. pergh, nasib baik ada kawan aku pegi post barang.. kemarin, sudahlaa mau cari parking dekat Post Office tu punya susah jadi aku kasi tinggal kereta tepi jalan dan dia jaga.. HeHe~... so.. nda takut kalau ada trafik.. HeHe~.. hmm.. habis post barang.. dua-dua kebulur.. trus pegi cp.. cari makan.. skali tinguk tiket wayang dulu laa~.. beli la tu Life Of PI.. suda beli.. trus turun pegi makan.. aku pegi tempat biasa laa~ Nasi Ayam Cp... hm btw.. naik da Harga dia.. kalau Dulu.. RM 2.80 satu.. sekarang naik 50 Sen.. huhu.. RM3.30 sudah.. sudah kenyang.. nak la kami pegi... Hall 5 tinguk wayang..

hm Life Of PI.. hm ok juga.. best... crita pasal dia buli masa kecik.. menganut 3 agama dalam 1 masa, hindu, kristian, dan Islam.. masa makan.. dia baca doa mcm kristian, tapi dia sembahyang macam Islam, dan Nda makan daging macam Hindu.. HeHe~

yang sedih kapal laut y durang naik karam, family dia semua mati.. so. dia ja tslamat, bapa dia tu tauke zoo.. HuHu~. skali dia bawa kunun binatang dia.. masa naik kapal, pasal mau pindah dr India pegi Us ka.. (Hmmp lupa suda.. :] ), jadi bila kapal tu karan ada la haiwan tslamat kunun, so.. masa dia kasi turun tu bot penyelamat, ada keno zebra melumpat dalam tu bot, lepas tu ada pula.. harimau pigi panjat tu bot.. HaHa~.. skali siangnya.. hm advanture laa.. penat mau crita.. kamurang tinguk laa sendiri.. dan nilai sendiri.. bg aku.. aku suka. HuHu~

hm lepas tinguk wayang ada masa lg.. kmi pun keluar dr cp.. trus pegi sembulan river park.. huhu~.. tp nda laa turun.. d kreta sja.. limpas limpas.. ngee~.. trus direct pegi sunny beli snack sama air, abis mau pegi perdana park.. tyme tu.. jam 5 kali baru.. HuHu~.. kmi smpi suda.. mau joging pki bju jln.. HaHa~.. nda jadi laa~.. hm.. stay stay jak laa~. jalan dekat batu batu tu, y bikin kasi jalan darah d kaki tu.. 1 raun habis.. haHa~..















SUNSET
sblum jam 7 tu kmi stay suda dpan tu ptunjukan air tu.. aku nmpk ada ikan.. apa lg. aku bukan biskut, aku baling jak dalam air tu.. kasi makan tu ikan.. per lapa habis tu ikan.. banyak betul dkt tmpt kami, ada la juga tenampak ikan besar dalam tu . hm besar la juga.. macam dua tapak tangan ni.. pergh.. apa lg.. aku baling biskut tu besar besar.. tp dia ndak mkan.. dia. makan tu ikan kecik kecik ja..~ hehe~.. hm.. skart kmi apa lg rakam laa.. ada dua urg budak sblh kami punyalaa excited.. hehe~.. well budak-budak kn.. huhu~..
hm lepas tengok tu petunjukkan.. adui.. c ajeb mengadu plak dan sehat.. trus balik p kreta.. skali rasa badan dia.. punya panas, nah kluar jak dari perdana park.. sunggah farmasi dekat sunny, beli soluble, kasi minum dia, trus balik... biar dia tidur...sbnrnya dia deman dari smalamnya lg... tp mau juga dia bjalan.. ak ok jaa~.. jnji ada kawan.. HeHe~ hmmp.. mulamula belum dia tidur, apa lg.. dtg sot.. kasi mati radio.. menyanyi kami.. HaHa~.. smpi dekat putatan.. trus dia tidur.. lena abis baa.. siap bedengkur lg.. HaHa~. mau juga ketawa.. tp kesian... sakit baa~.. hm.. singgah dekat sabindo, bawa makan.. tp ndak mau tu dia... trus laa balik..
smpi dkt rail kereta api.. tebangun dia.. keno.. skali aku rasa.. kurang suda panas dia, bpeluh habis.. abis betengkumus dengan Varsity kn.. HuHu~.. hmmp~... nah apa lag, smpi rumah, suruh mandi, masa tu malam, so suruh mandi air panas, biar segar.. lg pun malam nda bagus mandi air sejuk ni..~ mama msj.. ok juga dia.. lepas mandi trus makan bubur.. HaHa~..


P/s: btw aku sama ajeb, macam adi bradik suda.. sebab.. dia anak angkat family aku, n aku pula anak angkat family dia.. HeHe~.. dlm family, aku, ajeeb dengan erra.. kami paling RAPAT.. HeHe~ kalau begabung.. Keluar Sot-SOt.. HaHa~

What A Happy Ending 
BlaBlaBlaBla~

No comments:

Post a Comment