Tuesday 19 August 2014

aku suka berselfie


assalamualaikum...
nampak kamu tu kebosanan yang melanda diri ini... aku memang suka selfie HaHaHa
kalau kamu suka selfie ya  kita geng,, tp sejak kamera hp aku rosak jarang sekali aku selfie  ahhaha..
kalau kamu rajin tengok instagram (siap highlight lagi) aku konform hairan jarang jarang suda aku update gambar. kamera hp rosak ... tp nda pa aku akan kembali dengan gambar gambar lagi semat,.. hihihi
bukan apa.. daripada kau terjebak dengan benda nda baik bagus kau berselpi sana.. ahha.. tapi lagu bagus kamu buat benda berfaedahlah.. nda juga buli tu telampau berselpi.. gila nanti hahaha

apa apa pun aku sudah tamat tekad mau beli iphone paling cincai pun iphone 4s laa ba kan.. walaupun cita cita aku ni dari taun lepas.. masi belum tercapai.. aku tetap teruskan.. apa boleh buat.. bila keperluan melebihi kehendak.. so  aku dulukan keperluan yang penting.. jadi kurang simpanan mau beli iphone,, nda pa insyallah dimana ada usaha disitu pasti ada jalan.. hihihihi...

bah tengoklah kau gambar aku berselpi..ahhhaha..
(sebarang komen yang berunsur tidak baik adalah sangat dilarang)












No comments:

Post a Comment