Tuesday 2 April 2013

KAPALWAP

assalamualaikum.. hehe.. hari ber "steamboat" bersama buddies.. hehe.. btw best.. ala.. memandangkan kawan aku tengah balik cuti ni.. dia ajak aku bersteamboat dirumah dia. yang ajak aku tu yang pakai tudung purple tu.. nama dia Alya, hm btw yang tudung hitam tu.. nama dia Zuleyika, kami panggil eqkha.. hehe alhamdulillah.. dia sudah berhijab sekarang.. 
ou btw.. sepatutnya.. banyak yang dijemput.. tapi.. kami saja yang dapat datang.. ak tau lah kan.. pantang dijemput majlis makan ni.. hehe~.. lagi pun nda lama lagi aku mau pgi KL sudah kan untuk masa yang lama, so.. memang nda dapat kumpul kumpul dengan dorang lagi lepas ni.. hehe~.. hmmp..
ou... sepanjang kami ber "KapalWap" ni.. memang banyak betul cerita kami.. HaHaHa~.. maklumlah lama sudaa nda jumpa.. hehe~. btw.. hari rabu bersamaan dengan 3 april  2013 ni.. kami sudah planning mau buat kek, sebab dorang mau belajar dengan aku. wah satu penghargaan walaupun aku belum banyak pengalaman dalam bidang pembuatan kek ni.. aku try.. kami mau buat "Rainbow Cake" "Red Velvet cake". hhmmpp.. n ntah lagi.. akan di bincangkan nanti.. hehe~.. semua excited mau buat kek ni.. ou yaa.. sebab dorang mau belajar buat kek ni sebab, dorang ada order kek dengan aku.. moist chocolate cake.. dan aku ni  kan pengedar kek dekat sekolah.. well pendapatan sampingan.. alhamdulillah, laku juga kek aku dulu.. lepas tu, asal ada jamuan ka. majlis ka. aku laa kunu yang support bab kek ni, adalah juga kawan kawan aku tolong.. heheh.. kek ni kalau buat ramai ramai memang siuk bah.. serius.. benda ni dulu  sekadar cuba cuba, sekali jadi Hobi.. manatau nda lama jadi perniagaan.. macam "CAKE BOSS" dekat TLC tu.. hehe~ waw.. besar betul angan angan aku kan.. hehe~.. tapi nda salahkan berangan angan dahulu lepas tu berusaha mencapai angan angan.. hehe~..







insyallah nanti aku post gambar kami buat kek ah. hehe.. im getting Excited.. hehhe~.. can't wait..  okay SYS

No comments:

Post a Comment