Friday, 22 March 2013



comelkan?? hmm anak harimau dengan kucing dewasa.. kalau lah dapat bermain dengan anak harimau ni.. huh.. betul betul comel.. HaHaHa~.. btw pernah juga aku face to face dengan harimau, tapi carimau dewasa.. dekat zoo lokawi, boleh tengok harimau face to face sebab dekat situ ada cermin yang berkualiti tinggi dan tebal.. so jangan risau.. aku sidah tengok depan mata aku ni.. cuma kalau bemain dengan harimau ni yang bikin takut dia ni pemakan daging..hehe~ comel bah.. namun aku lebih sukakan PANDA.. panda lagi comel.. HaHaHa~ macam aku kunun, sebab slalu tidur lambat, habis bawah mata jadi hitam.. HaHaHa~ 


comelkan panda, lagi pun kalau main dengan panda nda takut sebab dia pemakan tumbuh-tumbuhan saja. comel kan.. betul nda?? HaHaHa~ mau lagi comel.. tengok anak panda.. HahaHa~


hmmp.. tengok ni anak panda.. lagi comel kan, siok ok.. aku ada anak patung panda dirumah.. tu aku ngan adik aku punya masa kecik kecik dulu.. serius.. comel.. cuma aku x suka tu.. cepat berhabuk HaHaHaHa~.. 


hmmp arnab ni pun aku rasa ok.. kuut... siap berdiri lagi tu.. HaHaHa~.. tringat dulu dulu.. masa kami tinggal dekat bongawan bila kami pelihara arnab, arnab tu jadi betul betul montel.. sangat montel.. besar dari kucing dewasa.. tapi sayang dia mati.. andu.. mama cakap kena makan musang...  HaHaHa~ ok lah penah sudah merapu untuk hari ini.. nanti jumpa lagi dilain waktu.. ok.. hehe~

No comments:

Post a Comment