Saturday 24 March 2012

apakah ini??

apakah bangang minah ne! tibaII cakap " sex"..WTF


hmmmp~aku tak tau la.. dari mana asal minah bangan ne.. nak cakap pandai, tidak juga. nak cakap bodoh tidak jugak... mustahil dia tanya (sex) tu jantina.. terangII dah kat profile aku ada letak "MALE" utk gander aku...
memang bengang gila aku ngan minah ne.. ntah mana dia lekat otak dia, kat lutut kot.. maruah, mungkin dia boleh beli tepi jalan senang nak dapat... hmmp...
yang wat aku bengang.. dia nak ber webcam lg tu.. wow... "astagfirullahalazim"... kuat kan iman..(matilah katak, alim kunun)

hhmmmpp.. aku tak tau lah kalau org laen trus layan kot... terus on webcam.. hahah~... laen sudah aku pikir... 
kalau korang tengok profile dia.. mst korang tau sudah apa mau describe pasal dia ne..
bwt.. malaslah mau fikir benda ne... gila sja nnt
arrgghh... lepas segala bara yang terbuku dihati... ~
ikhlan skejap - "saia mencari cinta yang sejati, bukan cinta yang mudah untuk dijual beli~"

No comments:

Post a Comment