Wednesday 28 March 2012

lepas geram!

selamat tengahari....

arrggghh.. handphone yang bangang menjadikan aku bengang dengan kebengongannya dan kini aku bingung.. aku tiada handphone sudah...

hmmmmp... sebenarnya.. hp aku ne hidup lagi.. tapi screennya yang rosak... stakat ne rasanya dah banyak msj masuk.. tapi apa boleh buat.. aku terpaska IGNORE... sebab.. aku nda nampak apaII langsung...
1 lagi masalah dia..bila bertelefon... aku langsung nda boleh dengan suara.. so kena loud speaker...
ne lah masalah HP slide cepat rosak.....lagipun hp tu lama dah aku pakai... itu lah.. sampai dah ajal dia kali.. hhe~

hmmmp~.. lama lagi la aku kena tunggu HP baru... aku kena kerja dulu... terpaksa senyap seketika...
hm... mau pinjam dengan mama HP.. sebab dia ada dua Hp.. nda boleh juga.. sebab tu HP untuk dia kerja.. nnt susah org mau kol dia..

arrrggghhh dalam dilema....
berharap kalau ada orang yang baek hati,
hadiahkan aku HP baru...
hahha  aku ne "berharap bulan jatuh keriba"...

 'tinggi anganII kw aryph'


... terpaksa la kw kerja ne... supaya boleh beli hp baru...


my target: samsung Corby II...
price: RM299.
warna: putih.. teda warna purple.. my fav.. adapun warna pink sama kuning.. warna amoyII.. hha~
kelebihan: wifi... boleh online kalau b'jalanII..

akhir kata "semoga berjaya aryph"...

No comments:

Post a Comment