Tuesday 3 April 2012

kerja

hye semua...
hm.. aku dah kerja... dan hari ne merupakan hari kedua aku..
hhe... korang nak tau apa kerja aku... mm..
aku kerja part time jadi guru tuisyen, hm.. best..
1 hari kerja 2 jam dari jam 7 hingga jam 9 .. dan 1 minggu cuma kerja 4 hari, isnin, selasa, rabu, dan khamis..
hhe~.. and aku cuma ajar budak sekolah rendah terutama yang nak UPSR tu..

senangkan kerja ak... hhe~.. btw korang nmpk jak senang, tp mencabar.. sebab.. parents dorang taruh harapah kat aku.. supaya anak dorang ada peningkatan dalam akademik dorang.. hhe~ so.. aku kena banyak buat research untuk soalan UPSR, kena banyak baca buku,  lg ak kena amik hati student aku.. supaya dorang selesa belajar dengan aku..

hmmmpp.. apa lagi mw cakap arhhh  hhmmm....

ou ya.. jadual aku.. hari isnin subjek Bahasa Melayu, selasa Matematik, rabu Bahasa Inggeris dan khamis Sains.
..hhe.. stakat ne.. aku baru jadi cikgu selama dua hari.. btw okay la.. kemarin student aku baru 3 orang.. so.. hari ne bertambah pula jadi 4 orang...

hm  inysallah... pelanII nnt ramai la student aku... mmm dari nda buat apaII sementara tunggu panggilan masuk U.. okay la kn.. hhe~

btw ceritanya bgini.. aku ne biasa dengan sorang sarjan d balai polis papar.. nama dia sarjan Suryati Pudang..
hm dia yang offer aku suruh ajar anakII polis tuisyen.. hhe~... tq la... ada gak masyuk skit...

hm biasa la.. cigu nda bertauliah.. teda sijil.. kira amatur la gitu... so.. payment pun... ikut level la..
hhe.. btw nda kesah sangat pasat tu...sebab yang penting, aku ikhlas membangunkan anak bangsa.. hhhe~
"ayat power tu.." hahahah

hm... so dikesempatan ini.. korang doakan la aku... supaya boleh jadi pendidik yang berjaya okay~...

so.. sampai disini saja la story ak.u.. hm... nnt aku update lg k..
bubye~ mw tidur dulu,,,zzZZZ....

No comments:

Post a Comment