Friday 20 April 2012

aku dapat! alhamdulillah

tanggal 20 april 2012....

hari ni merupakan tarikh dimana keputusan menduduki Ujian MedSI diumumkan...

so tadi cek online... mula-mula tu okay jak... masuk ic no.
bila da keluar, tengok slip... wow.. dugdag dugdag.. my heart u know... hahha dunno~
BUT alhamdulillah.. aku dapat... so.. ujian tu 28 april ne and aku amik kat SM TEKNIK LIKAS, KK..
hmm jauh tu... kawanII aku yang laen dapat dekat Maktab Sabah... bestnya dorang...

hmmp.. nda apa.. yang penting i'll do my best~... 300 soalan dalam masa 1 jam 10 minit. okay fine...
aku boleh! yaaaa aku BOLEH!

hmmmp.. doakan aku agar semuanya berjalan dengan lancar.... kalau lulus MedSI test ne, lepas tu Temu Duga... harap sangat dua-dua ne pass... so... aku dapat bidang yang memang menjadi impianku selama ini...

DAN...........
aku mau banggakan keluarga aku, aku mau tolong mama, selama ne.. mama sudah bersusah payah untuk kami adik-beradik.. so... lepas ne... tiba giliran kami pula mau balas jasa dan pengorbanan mama yang tak mungkin kami dapat balas semuanya sampai bila - bila... so... membuatnya tersenyum bahagia sudah cukup buat kami jadi lebih bersemangat untuk terus membuatnya tersenyum dan bangga dengan kami....

hmmmp.. yang penting aku pass MedSI test ne dulu... kepada semua pembaca... doakan aku lulus okay...
dan yang paling penting "RESTU DARI MAMA"

~I LOVE YOU MAMA SO MUCH TILL THE END~

No comments:

Post a Comment