Friday 6 April 2012

hari penuh suka dan duka..

hm.. 1st. pagi hari ne aku happy sangatII.. sebab aku dah dapat HP baru... HP y aku maw tu.. corby II...
kalau BB or GALAXY WONDER tu nda mampu lg la.. so y ne murah skit.. hhe
2nd.. aku jd nda happy masuk tengahari sebab.. hari ni antara hari yang paling terus bagi aku... semua aku buat nda kena..
okay aku masih boleh terima...

3rd.. aku cakap bagusII kena ignore, kalau cakap kasarII nnt kena marah.. apa la kunu tu..
padahal pagiII okay jak semua, kuharap panas sampai kepetang... nah hujan ditengah hari.. hmmmp :(

4th.. mw juga aku taw apa salah aku.. smpi tibaII kena ignore...

5th... okay fine... diam slagi boleh diam, sabar selagi boleh sabar, pendam la selagi boleh pendam...

okay bye~.... luahan perasaan yang ntah apaII jak ne.. hahah~

berharap agar esok tidak akan jadi macam ne lagi... "InSYALLAH"....

No comments:

Post a Comment