Wednesday 18 April 2012

hari ini bertarikh 18 APRIL 2012

assalamualaikum~ 

hmmmp... hari ne keadaan aku agak kurang sehat... ada "sesudu" demam dan "secubit" batuk-batuk...
walaupun begitu.. sedikit pun ia tidak membataskan rutin harian aku..walaupun agak sedikit lemah dan cepat penat...

hmmmp... macam biasa hari ne aku ada kelas BI.. so.. ntah kenapa.. hari ne aku sangat happy mengajar.. sebab student aku.. nampak sedikit perubahan.. dorang mula timbul minat untuk belajar bahasa inggeris ne.. "ALHAMDULILLAH"
hikmah disebalik sakit aku ne..

hm hari ni aku ajar budakII tu... singular and plural nouns sama pronouns... okay la... best... gelagat dorang mau sebut perkataan dalam bahasa inggeris ne... lucu... sebut eja "CHURCH".. sebut "CRECH"... eja "POOL" sebut "POOL".... eja "CHAIR" sebut "CHAYIR"... hmmmmp.. biasa la tu kan.. sebab tulah dorang kena suruh tuisyen... aku ajar dorang guna psikologi... okay.. berjaya...  syukur aku jd PENGERUSI PEMBIMBING RAKAN SEBAYA tahun lalu so aku bahagian kaunseling dan psikologi... sdikit sebanyak mengajar aku cara mendalami, memahami dan boleh menerap ilmu dalam diri dorang secara halus...

esok kelas terakhir untuk minggu ne.. subjek sains... hmmmp... aku harap dorang boleh buat yang terbaek macam tadi... rajin bertanya, mencuba untuk menjawab semua soalan dan nda ditinggalkan kosong...hhe...

#PenatMencarutMasaUntukTidurGoodByeAll# 

p/s kalau nda faham buatII faham jak k.. 

No comments:

Post a Comment