Thursday 12 April 2012

jadual penuh

assalamualaikum~

hmmp.. first and foremost... "AKU SANGAT PENAT TAHAP GABAN"

hm.. seawal pagi.. aku dah turun dari rumah, pegi kat tapak kosong sebelah rumah dan agak semak...
masa untuk membersihkan... so sampailah tengahari... jam 1 lebih mcm tu..

tibaII ada incoming call.. dr paci aku.. minta hantar p inanam.. so.. aku pun siapII pastu hantar dia..
sampai... lebih kurang jam 4 aku gerak balik dari inanam,
dalam perjalanan balik HUJAN lah pulak..
so nda boleh drive lajuII..

"INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG"

hm... dah lah time orang balik kerja.. dah tentuII "JAM" bangas dalam kreta..
tyme sampai putatan jam menunjukkan jam 4.47 petang..

knfm aku smpi lambat ne.. so aku send text bagitaw y aku smpi lmbt skit.. okay.. sudah selesai..

wlupun sudah bgtw.. tp aku mst gak smpi cepat.. hhu~ so.. dalam jam 5.20.. aku smpi papar..
alhamulillah...so.. aku pun masuk kelas.. mulakan tuisyen...

ou.. lupa.. hari ne.. aku OT.. ajar 2 subjek.. so.. dari jam 5 smpi jam 7, pastu dari jam 7 setengah sampai jam 9 setengah...

PENAT DOH... hm.. tambahII pulak.. banyak pula kerenah studentII ak ne.. adoy..pening kepala aku dibuatnya..

sabar jak la... adat orang cari rezeki... 'TIADA KERJA YANG SENANG, TAPI TIADA YANG MUSHATIL"


hhmmmmppp.. penat la.. so sampai disinilah cer aku.... GANTUNG punya cerita.. 

selamat malam~ =)

No comments:

Post a Comment