Saturday, 9 June 2012

bosan...

Assalamualaikum... hai kamurang semua...


hmmmp... hari ni antara hari yang membosankan... aku langsung tiada pegi mana-mana hari ni... bosan tahap gaban suda ne.. hhu~ serius bosan.bosan.bosan. hahaha
so.. hari ni aku main ngan kucing aku ja laa...
hmmp.. comel kan.. hahahha.. kucing korang ada tak macam ne.. pandai posing siap menjelir lidah lagi.. ahhaha

hmmp.. dia ja la kawan aku di siang hari... mm.. apa boleh buat... adek aku dah masuk u... tak da dah kawan aku nak bertengkar.. hahaha...-.-'
mama lak asyik keja... kluar pagi.. balik malam.. keja 7 hari seminggu.. hmm.. sedih gila... apa boleh buat... beginilah naseb aku... kadangII aku kluar gak ngan memberII.. antaranya c KAMIL tapi dia dah balik kampus di Melaka khamis lepas.. Zawawi.. dia plak nak balik kampus di Sarawak esok (ahad), Eqkha hmmp dia sekarang tengah praktikal d perak... Fauzan,Faizun, Saufi... hm tapi nda boleh kerap..taulah dorang pun ada hal dorang sendiri. n kemarin n kemarin dulu aku kuar ngan Najeeb, tapi sebab isnin ne dia nak sekolah.. tak boleh lah nak kluar selalu... jila lagi, tapi dia nak balik Kampus sudah ahad ne d UITM Ain juga... dia pun ada hal sendiri.. nda kan asyik nak hangout ngan aku.. lagi pun dia perempuan.. haha.. well.. mama aku dah pesan jangan kerap sangat kuar ngan perempuan.. (anak dara orang)

huh... bestnya kalau ada ramai adik beradik... ada gak kawan aku kat rumah... yang ada pun.. 3 kat JB... 2 kat Sabah.. hm... so... derr... di sini.. adik aku perempuan.. aiyyeer... nda buli la nak bawak aktiviti lasak... haih...


hmm.. ntah apa nak cakap dah.. sebab memang bosan sekarang ne... hhe~ ^^v
btw tengok gambar kat bawah ne...






hmmmmpp.. rindu kat Chaka... hmmmp.. dia dah tiada... btw bukan mati ok... mama dah bagi kat abang apis.. sebab dia minat nak peliharan kucing.. so mama bagi Chaka kat dia... hm... IMY CHAKA...
hmmmp.. korang dah baca cerita aku untu hari ne.. so.. korang bila nak ada blog.. jom buat blog.. so.. korang boleh follow aku.. hahah~... kasi gempak hahah... jom jadi blogger...

ok la.. sampai kat sini ja lah.. aku dah penat dan mengantok.... so...
okay... salam~

K BAI~ 

*Yeap Buddy...Bud...HaHaHa....*

No comments:

Post a Comment