Friday, 8 June 2012

hangout cari makan..

salam...

hmmmp.. lama tak update.. hm..
tw rabu lepas.. aku ngan geng aku.. kluar g bandar.. pergh.. terbaek.. dalam sejarah kitorang pergi bandar semata2 nak cari makan jak... kitorang tak sebok nak tengok wayang, nak maen bowling.. hahaha~ memang best la.. hahha

first.. kitorang g grace point d sembulan.. pergh..sana.. macam2 makan boleh pilih.. nak makan makanan dari mana... KOREA??? THAI??? INDIA??? WSESTERN??? nak makan apa semua ada.. korang pilih jak.. makanan tradisi sabahan pun ada... best... 



Jom Makan!!! GRRR
Sedap betul.. sampai nda
ingat dunia.. hahha
mm posing dulu sebelum makan.. hahaha~
hmmmp.. yang ne Hinava.. perghh sedap la..
hinava ne.. isi ikan mentah yang diperap dengan limau sebelum
dimakan.. perggh.. terbaek..
(Sabahan FOOD)
hah.. yang ne aku punya.. nasi goreng thai...
hm.. aku tak ingatlah nama dia.. sebab dia tulis dengan
sebutan thai.. ngee~ btw sedap.. ^^v
emmm.. yang ne makanan Korea.. Kimbab... haha..
tp aku nda makan ne.. sebab ada rumpai 2.. aku memang nda
makan ang tu.. hhu~
nah.. yang ne plak.. korang tengok kari tu.. suda tau kan..
ne makanan India.. hmm. yang ne.. roti nan keju..
pergh.. terbaek.. sedap... 
hah.. yang ne plak nasi bryani.... pergh.. yang ne kawan aku yang order.. hhe~


 
hm.. suda kami selesai makan.. kami gerak pegi pasar filipin... sebab.. kamil mau cari barang yang kawan dia kirim.. sebab besoknya dia mau berangkat mau balik kampus dia d UITM Melaka.. hhe~.. 



lepas teman kan c kamil beli barang.. kitorang gerak peri CP..
jumpa akmal.. sebab si kamil ne mau bagi c akmal 2.. minyak wangi..
si kamil tu baru balik dari Bandung.. so.. dia belikan ole2 tuk kami semua..
hohoho..~



so.. lepas bagi ole2 si akmal.. aku gerak amik adik aku kat terminal.. lepas tu hantar dia balik UITM... hahahha~
so.. lepas hantar adik aku.. kami decide pegi survey d putatan.. c jila mau beli almari.. hahahha~
kabal 2 anak eh.. hhu~..
hm.. masa d survey 2.. durang plan mau makan.. nah.. makan lg. berr.. so.. cadang punya cadang.. last.. kitorang singgah d kinarut... ada restoran kira baru bukan juga la.. kena cakap sedap.. so.. kitorang try.. pergh.. memag sedah.. terbaeeekk~ (Y) 

Kungfu namanya.. 1st try.. hm sedap... hahah














hmmmmpp.. yang lagi terbaek.. kitorang candle light dinner.... korang ada??.. hahaha~
pergghhh... padahal ( BLACKOUT)... hhahahah~...


hm.. ok.. i Done.. hahahah

No comments:

Post a Comment