Friday 8 June 2012

Nakal Juga Aku Dulu

assalamualaikum...
hm.. hai korang.. korang rindu tak masa zaman orang budak2.. hahha.. best kan... bila ingat-ingat balik... huh.."NAKAL JUGAK AKU DULU"

hahha...

aku tak nak cerita panjang lebar.. hhe.. aku STRAIGHT TO THE POINT la.. hhu~
dulu-dulu aku.. suka main dengan tanah.. hahaha... but still pembersih ok.. haha~ lepas maen.. mesti mandi.. hahha~
so... bila aku tengok kazen aku yang keci- keci tu.. excited gila.. bermain dengan tanah.. hhu.. nak marah.. nda boleh juga. sebab dulu aku pun macam tu.. hahah..
so.. aku letak sikit gambar.. untuk mengimbau kenangan dulu-dulu.. hahha~












hmm.. kalau dulu.. maen macam ne.. siap dengan bunyi lagi.. hahha~... "ngeng" "ngeng" "ngeng"...."tit" Tit" "tit" (bunyi reverse).. hahhaha~
siap.. ada lawan-lawan lagi.. "betukar"... grrr... "dush" "Dush" "dush"... hahhha~

so korang.. mesti da cerita tersendirikan.. apa kata korang.. buat blog.. jom.. saling follow mem follow kita.. hhe~
korang len kongsi cerita korang... kan..kan..kan... ngee~... ^^v....

ok.. sampai sini ja k.. bye...~

No comments:

Post a Comment