Saturday 16 June 2012

makan mangga

assalamualaikum.. hai korang..kamurang.. hahah~

Hmmmp... hari ni aku.. tetiba jak aku rasa macam nak makan mangga.. so.. tepat pada masanya.. c najeeb text aku.. nak.. dia mau g pekan.. hmmmp.. so.. aku jumpa dia.. pastu tu.. aku bawa dia pgi rumah aku.. hahha..
btw.. rumah aku ada pokok mangga.. buah tengah banyak.. so apa lagi.. haha.. banyak kami petik... hahaha
so.. aku buat sambal.. n aku suruh c najeeb kupas mangga tu.. hhhmmmpp..
nak tunggu dia kupas mangga tu.. berr... rasa macam nak bangas plak.. so.. aku dah siap buat sambal.. aku tolong dia.. haha.. ala.. kami kupas 3 biji ja.. hhu~... yang lebih tu.. simpan.. sebab mau bagi mama c najeeb..

perggh.. sambal aku buat buli tahan la pedas.. memang terbaek.. hahahaha.. mangga pun buli tanah masam dia.. hahha... lek..lek... teliur balik bila type ne.. ahhaha... terrrook.. hhu~.. kamurang pun kali ne kan.. teliur suda.. hahha~
hmmp.. abis la lepas ne.. mencari mangga la kamu ne.. hhu~...




haha..yum..yum..sadap kan.. hhu~...
hm.. tu sja la saia mau update.. ok babai.. hahah~

No comments:

Post a Comment