Friday, 8 June 2012

KAMI - 8 JUNE 2012

assalamualaikum

mmm.. kemarin.. aku hangout lagi dengan c Najeeb tu.. ahaha.. kali ne.. round jauh sikit.. kami pigi kampung ku..
sana d Bongawan.. haahha... penya lama sudah nda masuk kampung Nyaris-Nyaris tu.. fuh.. banyak dah perubahan..
hm.. yang best nya.. jalan masih nda berubah.. tetap sama...
mula-mula kami ke laut... tengok2 rumah kazen aku.. hhaha.. pegi jambatan gantung bergambar.. hahha~..
jambatan dia pun goyang habis sudah tu.. kin takut. hahah







hm.. lepas bergambar kami pegi di darat.. tempat kami tinggal dulu.. hhu~..
fuh.. rumah lama kami tu.. tiada sudah... kena kasi jadi ladang kelapa sawit sudah ne.. hm.. hahha


so.. lepas kluar.. tiada plan apa2.. tengok minyak kreta pun nda cukup.. so.. kitorang balik papar.. ahhaha




 hmmp.. sampai kat kimanis.. kitorang masuk.. jalan nak pegi Keningau tu... hmmp.. tapi nda sampai keningau la bah.. haahha...










punya siok berjalan.. boleh2 aku lupa jalan... panic sudah kami ne.. tengok minyak dekat hujung sudah.. so.. patah balik... pegi isi minyak dekat shell d kimanis.. hhu~



nah.. isi minyak dulu.. hhhu~...




hm.. dah isi minyak.. so.. kitorang sambung perjalanan kitorang... so.. try jalan tu balik.. hm rupanya.. betul la kami jalan tu.. cuma mau kedepan lagi sikit.. hahha... dey... terrroookkk.. hhu~



hm.. akhirnya kami jumpa persimpangan yang kami mau cari tu... so.. kalau terus pegi keningau, ke kanan pegi bongawan (jalan belakang), kalau kekiri pegi.. Benoni.. so.. kami masuk kiri.. hahha....




fuh.. kena kasi baru sudah ne jambatan.. hhu.. dulu.. usang betul sudah tu papan dia.. hhe




hah.. yang ne.. ladang penternakan ayam.. hahah.... nasib baik kami nda buka tingkap kereta.. kalau nda.. perggghh.. aroma dia.. terbaek.. hahahhah..

so.. jalan punya jalan.. akhirnya sampai d papar sudah.. hahha~.. best.. jalan-jalan ne.. hahah..
memandangkan kemarin hari jumaat.. so.. kami balik rumah aku dulu.. nak siap2 sebab nak pegi sembahyang jumaat... so.. tukar baju.. rehat sekejap.. jam 12 setengah kami gerak pegi masjid kampung.. hhe~

hm.. lepas solat.. kami balik rumah lagi.. aku nak rehat kejap.. last-last tetidur... hahha.. c Najeeb online btul dia kunu... hahha~

so.. aku tebangun jam 3 lebih rasanya... lepas tu kami gerak... p melugus lagi.. excited suda cNajeeb tu mau driving.. hhaha~.. hm.. 2nd day ne.. ok la suda.. ahhaha~ buli lah.. hhu~
so.. dia drive sampai bundusan... kami stay dekat pantai bundusan tu dulu.. begambar lagu kunu.. hahha~... padahal hujan tu.. hahaha~... kabal bah kami ni.. hhu~






derr.... posing habesss.. bawah pokok kelapa.. hahha~...





ya.. kami bah ne.. awesomekan... hahaha... hahahha... kamu ada.. hm.. teda kan... hahha...



mood kili-kili.. gambar kaki.. sana d pantai.. hahahha



nah tengok tu.. laen kan ombak dia.. haha.. yang dekat kanan tu.. kawansan dalam.. tula laen kejadian dia tu.. hhu~


btw sematkan... best ne kalau mandi pantai.. tapi tau la.. musim hujan bah ne.. ombak pun besar.. hahha...
next tyme la.. bawa geng aku ramai2. boleh BBQ lagi.. hhu~.. terbaeeek~

dui bah.. hahaha... no komen..


hm.. so.. selesai kembara dua hari sama si Najeeb.. hmmp.. lepas ne.. kembali boring.. kawan2 aku yang laen sudah mau balik kampus durang...

kembali forever alone... hahah~... boring la aku d rumah ne.... hahahha~

No comments:

Post a Comment