Tuesday 1 May 2012

1 may sudah

assalamualaikum..

hm..good bye APRIL, well hello MAY.....happy labour day... hm..


bosan dok rumah.. tak tau nak buat apa.. hari nak hujan... tengok langit dah mendung tu... kejap lagi mesti ada guruh berdentum...
hm.. tadi kawan aku ada text, dia bawa g joging... but tengok macam nak hujan ne tak jadi kot...
hadoy... tekanan sikitlah hari ni...

gaji aku tak masuk lagi.. asal lambat sangat ne arr... dahlah aku nak kena bayar tu, bayar ne...
gaji plak lmbt masuk... hm..

hm... kalau gaji dah masuk.. boleh lak aku g beli sport shoes, sebab 6 may ne aku ada temuduga kat UMS, fitness test weh.. paci aku cakap 2.4KM... hahha.. tak tau lah ak mampu ka tidak ni..

kalau dulu masa sekolah.. stakat 2.4km.. kacang.. aku dah biasa lari 8km weh... hahah.. "lari topik"..


apasal eh.. aku kuat melalut dah sekarang.. ntah apa-apa aku cakap... pandai lari topik...
hmmppp..
biaakk p la, hado kau kesah... 
hmm... berdoa.. harap2 aku dapat gaji ne hari... bolehlah aku bayar hutang repair kreta aku, nasib baek itu bengkel pren sama saia... dia tulung repair kreta saia.. so.. nnt saia bayar... tp nda jugak bagus ba kan... kalau lama2.. doi.... takanan saia...

speechless.. K BAI~


No comments:

Post a Comment