Thursday 10 May 2012

sibuk memanjang..


assalamualaikum WBT..

hai... lama nda nda update.. hmm.. sorry.. coz.. slama ni sibuk memanjang... memang takda masa nak update blog... lappy pun lama dah nda buka... online pun slalu kat handphone ja... hhe~...

hm... apa nak share hari ne arr... mm.. tiada idea lah.. hhee~...
hm... apa eh.. hmmm... ntah la... datang otak sekarang ne tengah kosong.. kosong ou o...hahah.. macam Najwa latif la pulak... hm...~ btw... haha~

ou ya... hm.. sekarang ne.. aku tengah berusaha.. nak beli ROLLER BLADE, macam best ja benda tu kan.. hhehe~
yup memang best... and...and..and.. aku serius... kalau korang takut... mm.. takut jatuh, takut luka kaki or tangan.. alah.. sikit ja la 2... mula2 memang kena ada jatuh2.. dah lama2 dah pandai tu.. pergh.. korang memang akan "KETAGIH" benda tu... best la weyh.... ahhaa... ntah apa..apa aku merepek dah ne...
AWESOME












tapi.. seriously..... ROLLER BLADE memang best.... sambil... maen, sambil bersenam... "SAMBIL MENYELAM MINUM AIR"..selain daripada dapat keseronokan maen benda tu, dapat gak kita menyihatkan badan....

well... biasalah... seluar aku dah makin kecil "LOL!"...
aku rajin makan malam sekarang... hahah~ nda pa.. menunjukkan kebahagian aku... well.. aku memang bahagia sekarang...

hmmppp... apa..apapun... aku sudah tiada bahan nak cakap ne.. so.. see u next tyme.. okay...

1 lagi.. aku ada belajar 1 benda baru dari mak angkat aku... " mangandang umaga"
korang cari sendiri maksud dia k.. bye`

No comments:

Post a Comment