Tuesday 1 May 2012

tuition

assalamualaikum WBT...

hm.. hari ne aku nak tunjuk sikitlah, tapi budak yang datang dua orang jak.. coz yang ada yang tak datang n ada yang ambil subjek laen...

HARI INI MATH... MY FAV SUBJEK SINCE PRIMARY SCHOOL...

okay.. nak upload gambar sikit.. hhe~
pergh.. tengok dalam gambar, nampak sangat budak baek... rajin belajar...
kenyataannya... hahha... tuhan sajalah yang tahu
hah.. yang ne ROSHAH AMIERRUL IMAN (iman), fuh.. i try my best dia upsr tahun ne.. i'll try my best for him, susah sikit nah ajar dia,  susah nak faham, lagi  pun dia ada malas sikit bab-bab buat latihan ne.. 

yup, yang ne c ROSHAH AMIERRUL FITRI (ichi), oklah.. walaupun baru tahun 5.. dia advance dari abang dia c iman,

tadi banyak kitorang buat latih tubi, so ini d antaranya.. mencari diskaun
kalau korang nak kira trylah.. kalau dapat jawapan dia 23%.. nah memang korang  teror math.. hhe


hm... aku kena cuba sedaya upaya aku ajar dorang, share ilmu yang aku sudah dapat dulu... at the same tyme aku mengajar sambil mengajar... memang best... aku boleh improve skills aku.. hahah~
dah naek karat dah otak lama sudah nda belajar math. paling last 2009... and now 2012.. haa~

so esok subejk bi.. hm.. apalah yang aku mau buat esok ne?
hm.. mybe aku buat kuiz.. haha~..
mesti best ne... so.. at the same tyme boleh improve sebutan dorang... hhaha.. lucu pulak ingat last week punya kelas.. bila dorang sebut "were" jadi "where"... and ada 1 lagi.. "plural noun" jadi.. "pluler" la.. "pulrer" la.. haha.. so... harap esok dorang akan buat bersungguh-sungguh..
sebab sekarang kalau subjek BI dorang dah ada semangat nak mendalami Bahasa Inggeris...
even dorang nda brapa faham.. dorang still mau belajar.. haha.. cubalah semua subjek macam 2.. nda faham berusaha untuk memahami.. ne.. bila dah nda faham... malas! give up!.. 

yeah aryph.. chill.. u can do it..

ou lupa.. aku ada sorang kawan jugak c maple, dia pun ajar tuition utk primary school ne.. hm.. dia ajar garang, siap ada rotan lagi...
hahha.. nakal budak sekarang ne... kalau kitorang dulu-dulu.. darjah 4, dah kena hafal sifir 1 sampai 12, darjah naik lagi sampai sifir 24, tak sampai sifir 24 upsr dah habis.. hahah...
tak hafal, dapat rotan.. "AWESOME"... aku dah serik dah masa tu.. hho~
1 salah.. kena ulang skali lagi, so kalau balik2 salah... kena ulang sampai pass.. hahah~.. kenangan dulu...

hm.. rasanya dah cukup untuk hari ni... okay good nyte~

No comments:

Post a Comment