Tuesday 22 May 2012

VARSITY



assalamualaikum WBT...

hm.. hari ne.. aku bosan tahap gaban.. dok sorang2 kat rumah... hah.. tula.. tadi pagi.. mama aku bawa jalan2 p KK.. namau.. mau tidur kunuk.. nak sekarang... menyesal.. hahhaha~

so.. memandangkan aku tiada buat apa2 sekarang...  aku.. g album2 kawan2 FB aku.. so.. tengok punya tengok.. aku ternampaklah varsity ne yang kawan aku jual... perggh.. terbaek.. la... ada dua yang memang aku.. admire betul.. hhu~




fuh.. memang terbaekkan.. warna dia pun memang cantik... memang tak boleh blah la... aku memang suka dua2 ne.. hhu~... tapi tulah.. harga dia.. hm.. RM 100++ jugalah.. good quality mmg la.. hhu~... hahha.. terpaksa tunggu hari jadi.. baru dapat VARSITY ne.. huh~... sabar ja la... gpun tengah gumpul duit ne.. nak beli roller blade... mmm.. bila la nak tercakap hajat aku ne... lama lagi kot.. hahaha~....

mm.. okay lah... cukup untuk hari ne... hahha... pasne nak maen game.... grrrr...~ maen game sampai bosan.. bosan..bosan.. hahahah~

No comments:

Post a Comment