Thursday 3 May 2012

dah gaji..

assalamualaikum...

alhamdulillah.. aku dah gaji!!!!!! pada tanggal 4 mei 2012 merupakan gaji pertama ku.. hahaha
hmmmp.. walau tak banyak.. tu smua hasil titik peluh aku..
so.. tadi balik dari kerja.. aku trus masuk bilik mama.. n aku bagi half daripada gaji aku tu kat mama.. wow..
tengok dari riak wajah mama.. mama nampak happy.. mmm.. cukup buat hati aku senang...

so, lepas ne nak bayar bil repair kreta, nak ganti duit adik lg... hm.. selesaikan semuanya..
dan hati aku happy... walaupun baki yang tinggal memang tak banyak.. so.aku kena jimat-jimat sket...
hm.. ingat nak beli kasut untuk temuduga ahad ne... hmm.. tapi nda pa la... lupakan..

okay la sampai sini ja la...#penat tadi traning.. 6 kali pusing trek...# mangkal kaki ku eh...

K BAI~

No comments:

Post a Comment