Wednesday, 30 May 2012

.......

assalamualaikum WBT....

hm... hye semua.. sorry.. lama nda update... btw aku suda berenti kerja.. aku dah tak ajar budak tuisyen.. atas beberapa alasan tertentu.... tp still untuk kebaikan aku... memang ada baiknya aku trus kerja... tapi lebih banyak kebaikan kalau aku berenti... so.. aku suda bincang ngan mama aku dari awal lg.. so... hari jumaat yang lepas memang hari yang sesuai untuk aku bersuara untuk berenti.... lagipun ada beberapa masalah....
hm.... rasanya macam mau pegi PPD (Pejabat Pelajaran Daerah).. apply jadi guru sandaran... hhe~ sementara menunggu kemasukan U.. hhe~..
hm.. ntah lah belum terfikir lagi... rasa macam nak rest kejap.. hhe..
hmmmp ou ya... two days ago.. aku ada bincang ngan mama... aku nak pegi "JayBee"...
lagipun aku ada tengok tiket... ada tiket murah... boleh minta kat papa, hhe... tapi mama nda suru.. coz.. nanti dia tiada kawan... ayooo...
adi aku lg.. start  3 JUN ne.. dia masuk U suda... so... tu la pasal mama nda bagi...
rindu kat adik-adik aku kat JB... terutama sama si Aadeen... nda tau la... dia pandai becakap suda or belum lg... kalau dulu dia asyik-asyik wat muka blur dia.. n... "huh" "huh" "huh".. bila urg becakap dgn dia...

his smile.. his eyes "SEPET"
punya sa rindu durang :)

haiyooo.... kenapa bah ne aku.... macam aku rasa sekarang ne... laen jak rasa hati aku..
hmmmmmp :|

mmmm sedih la pulak... touching betul la kau aryph... haahha~... kasi kuat hati kw... kalau kau dapat masuk U... belajar btul2... abis belajar kau kerja kuat.. kasi gaji ribu2... hahah.. so.. lepas tu.. bolah la kw terbang sini sana... pegi la suka hati kau mau p mana ku mau pigi.. hhu~
so bersempena.. aku nda kerja sudah.. dengan rasminya.. aku kembali sebagai penganggur terhormat.... hahha~

chill.... K BAI~

No comments:

Post a Comment